FUNDACJA FOR EVENT
Os. XX-Lecia II RP 6/35 34-350 Węgierska Górka
Kontakt do Dyrektorów wyścigu:
Jakub Pysz, tel. +48 608 037 022, mail: kuba@pysz.pl
Marcin Matuszny, tel. +48 536 004 897, mail: marcinmatuszny@wp.pl
Dokonanie rejestracji i płatność na konto organizatora do 15.08.2018 r. do godziny 00:00 – 80 zł;
Dokonanie rejestracji i płatność na konto organizatora do wtorku poprzedzającego wydarzenie tj. 11.09.2018 r. do godziny 00:00 – 100 zł;
Na miejscu – 130 zł
Płatność na konto bankowe organizatora: Fundacja FOR EVENT; Bank Spółdzielczy w Żywcu: 50 8137 0009 0033 5030 2000 0010
Sobota
Godz. 8:30–13:00 – Przyjmowanie zgłoszeń, wydawanie numerów startowych
Godz. 09:00–10:00 – Obowiązkowa piesza inspekcja trasy przez zawodników
Godz. 10:00–15:00 – Obowiązkowy trening z zatrzymaniem
Godz. 15:00–17:00 – Trening non stop dla zawodników z licencją (Zawodnicy kat. OPEN nie mogą w tym czasie trenować)
Niedziela
Godz. 08:00–odprawa służb zabezpieczających i wywieszenie list startowych w biurze zawodów
Godz. 08:30–10:00 – Trening dla wszystkich kategorii
Godz. 10:00–11:00 – Trening tylko dla zawodników z licencją kolarską
Godz. 11:30–13:30 – Eliminacje
Godz. 14:00–16:00 – Finały
15 minut po zakończeniu finału – dekoracja zwycięzców.